tel. : +48 600 373 272   e-mail: kontakt@nosimydziecko.pl

Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Dostawa

Podany cennik i czas dostawy dotyczą przesyłek na terenie Polski. Jeżeli chcesz, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone poza granice kraju, prosimy o wcześniejszy kontakt.

KOSZTY DOSTAWY:
Kurier 
13 PLN - przedpłata przelewem bankowym lub za pomocą szybkich płatności elekronicznych
16 PLN - za pobraniem 

Paczkomaty
11 PLN - przedpłata przelewem bankowym lub za pomocą szybkich płatności elektronicznych 
14 PLN - za pobraniem 

Odbiór osobisty - 0 PLN 

DARMOWA DOSTAWA NA TERENIE POLSKI ZA ZAMÓWIENIE NA KWOTĘ POWYŻEJ 500 PLN.

CZAS WYSYŁKI ZAMÓWIENIA
Kurier
Wysyłka kurierem jest najszybszą formą dostawy. Zamówienia wysyłamy w czasie określonym na karcie produktu. Jest ono dostarczane w ciągu 1-2 dni od dnia wysyłki. Zazwyczaj jest to następny dzień roboczy od momentu wysłania zamówienia przez nas. Gdy zamówienie zostanie przygotowane do odbioru przez kuriera, otrzymasz wiadomość e-mail z numerem listu przewozowego. Dzięki temu możesz samodzielnie sprawdzić, gdzie znajduje się Twoje zamówienie. 

Paczkomaty
Wysyłka paczkomatami jest równie szybką formą dostawy. Zamówienia wysyłamy w czasie określonym na karcie produktu. Jest ono dostarczane w ciągu 1-2 dni od dnia wysyłki. Zazwyczaj jest to następny dzień roboczy od momentu wysłania zamówienia przez nas. Gdy zamówienie zostanie przygotowane do odbioru przez kuriera, otrzymasz wiadomość e-mail z numerem listu przewozowego. Dzięki temu możesz samodzielnie sprawdzić, gdzie znajduje się Twoje zamówienie.

Odbiór osobisty
Przesyłkę możesz odebrać w czasie określonym na karcie produktu. Gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru, otrzymasz od nas informację e-mailem. Jeżeli chcesz otrzymać wiadomość SMS, dołącz taką informację w uwagach do zamówienia. Odbiór osobisty jest możliwy tylko po wcześniejszym złożeniu zamówienia przez stronę internetowa sklepu www.nosimydziecko.pl i po opłaceniu zamówienia za pomocą przelewu bankowego lub szybkich płatności elektronicznych.

Adres punktu odbioru:
Kawiarnia Ciasteczkooo, Warszawa, dzielnica Ursynów, ul. Alternatywy 7 lok. AU4 (wejście od ul. Gandhi)


godziny otwarcia kawiarni Ciasteczkooo:
poniedziałek 11.00 - 20.00
wtorek         11.00 - 20.00
środa           11.00 - 20.00
czwartek      11.00 - 20.00
piątek          11.00 - 20.00
sobota         11.00 - 20.00
niedziela      11.00 - 20.00

INFORMACJE:
Jeżeli Twoje zamówienie składa się z kilku produktów o różnym czasie wysyłki, o ostatecznej dacie wysyłki decyduje produkt o najdłuższym czasie dostawy. Czas wysyłki zamówień złożonych w weekendy, święta i dni wolne od pracy, liczony jest od pierwszego dnia roboczego następującego po okresie wolnym.
Przesyłki opłacone wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym firmy. W przypadku przesyłek “za pobraniem” zamówienie wysyłamy w terminie określonym na karcie produktu.

STATUSY DOSTĘPNOŚCI PRODUKTÓW:
Statusy dostępności umieszczone przy każdym z produktów oznaczają przewidywany czas przygotowania i wysyłki zamówienia. Czas może się różnić w zależności od tego, czy dany produkt znajduje się w naszym magazynie, czy też w magazynie naszego dostawcy. W przypadku produktów o różnych rozmiarach, kolorach może mieć miejsce sytuacja, że dostępny "od ręki" jest tylko konkretny rozmiar lub kolor. Inne znajdują się w magazynie dostawcy.

24 h - Produkt dostępny w naszym magazynie. Zamówienie wyślemy w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia (szybkie płatności elektroniczne lub pobranie). W przypadku płatności przelewem - w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym firmy. Gdy wpłata za zamówienie zostanie zaksięgowana na naszym koncie bankowym, otrzymasz od nas na skrzynkę mailową informację o rozpoczęciu realizacji zamówienia.

do 3 dni roboczych/do 5 dni roboczych - Produkt znajduje się w magazynie naszego dostawcy. Czas wysyłki zamówienia nie przekracza dni określonych na karcie produktu. W przypadku niespodziewanych przedłużeń czasu wysyłki, będziemy Cię na bieżąco informować mailem lub telefonicznie.

spodziewana dostawa - Produkt nie jest aktualnie dostępny u nas, ale przewidywana jest jego dostawa do naszego magazynu. 

produkt niedostępny - Produkt aktualnie nie jest dostępny. Jeżeli jesteś zainteresowany tym produktem, użyj przycisku "powiadom o dostępności" znajdującego się na karcie produktu. Wówczas otrzymasz od nas wiadomość e-mail, gdy produkt będzie u nas dostępny.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl